در حال بارگذاری

  • به شهر جک پالت خوش آمدید - بزرگترین هایپرمارکت جک پالت در ایران

  • تلگرام
  • اینستاگرام
  • جک-پالت-چیست؟

    جک پالت چیست؟

    جک پالت یکی از مهم ترین دستگاه ها در زمینه تجهیزات انبارداری می باشد که برای جابه جایی، حمل و نقل، بلند کردن ابزار های گوناگون در مکان هایی مختلف نظیر انبار، فروشگاه، کارخانه، سردخانه و یا هر جایی که نیاز به جابه جایی بار و پالت را دارند (جابجایی پالتها از درون تریلر) استفاده می گردد.

    این محصول پر کاربرد دارای انواع مختلف از لحاظ ظرفیت، کاربرد، جنس و … می باشد که بر اساس نیاز و محیطی که می خواهید در آن استفاده کنید، قابل انتخاب است.

    اولین مرحله از خرید جک پالت آشنایی شما با انواع این دستگاه می باشد تا نوع مناسب را بتوانید برای انبار خود انتخاب کنید.

    جک پالت ها قیمت ارزان تری نسبت به سایر تجهیزات انبارداری از قبیل لیفتراک، استاکر و … را دارند و در دو نوع دستی و برقی می باشد.

    جک پالت دستی ارزان ترین و ساده ترین نوع می باشد که تا ظرفیت 5 تن را می تواند جا به جا کند. توجه به این نکته ضروری است که با جک پالت ها فقط می توانید عمل جا به جایی پالت را انجام دهید و ارتفاعی به پالت شما نمی دهد.

    جک پالت ها از یک بدنه محکم و یک پمپ هیدرولیکی تشکیل شده اند و از طریق پمپاژ دسته به بالا و پایین عمل می کند. این دستگاه باید توسط اپراتور کنترل شود به صورتی که دوشاخک در زیر پالت قرار گیرد و با پمپاژ کردن دسته، بار به سمت بالا می آید و در محل مورد نظر ارتفاع را پایین می آورید و می توانید بار را تخلیه کنید.

    معمولا جک پالت ها برای حرکت دادن وسایل های سنگین به کار می روند و محصولات را از نقطه ای به نقطه ی دیگر بدون هیچ دردسری جابه جا می کنند.

     نام های دیگری که برای جک پالت استفاده می شود عبارتند از پالت تراک، پالت بر، پالت پمپ، پالت جک، گاری پمپی و یا لیفتراک دستی.

    شهر جک پالت یکی از تولیدکنندگان و واردکنندگان انواع جک پالت در ایران می باشد و با توجه به خرید و واردات برندهای معتبر جک پالت دستی از کارخانه سازنده بدون واسطه، قیمت جک پالت این مجموعه با توجه به کیفیت بسیار بالای آن بسیار مناسب می باشد.

    آخرین مطالب وبلاگ

    نکته-خرید-جک-پالت

    5 نکته کلیدی هنگام خرید جک پالت

    قسمت-های-اصلی-جک-پالت

    قسمتهای اصلی جک پالت

    اصول کار جک پالت

    اصول کار جک پالت

    جک-پالت-چیست؟

    جک پالت چیست؟